Mä oon nyt tullut siihen lopputulokseen että yltiöpäinen skumpan juominen ja urheilu ei vaan sovi yhteen. Samaisella viikolla ennen tätä kuplajuoman lipittämistä olin käynyt lenkillä kolmena päivänä, ja yrittänyt muutenkin kokovartalohikoilla ties millä konsteilla. Sitten koitti viikonloppu ja olin innoissani kun tiesin että meitä oli taas semmonen rymyjengi lähdössä liikenteeseen ettei siitä illasta voi tulla muuta kuin katastrofaalisen hauska ja märkä. Ja kuten asiaan kuului ilta alkoi skumpalla, ja sen jälkeen se tais jatkua koko illan ja aamuyön skumpalla, ainakin seuraavan päivän hedarista päätellen.

Sitten tietenkin seuraavana päivänä puhelut suuntaan jos toiseen, jotta pystyisi edes hieman kartoittamaan että mitä hittoa sitä on tapahtunut ja missä sitä oikeen ollaan taas oltu.

Siinä sitten vierähti kolme päivää ennenkuin mä pystyin ees puolitosissani harkitsemaan juoksemista kun olin niin ryytynyt ja kulahtanut. Siihen loppu sitten se dokaus, seuraavaa kertaa odotellessa. Hahahah. Oon vaan niin vietävissä. Mutta tämän humalanhakuisen vastoinkäymisen jälkeen olen jatkanut hyvällä menestyksellä ähkimistä ja puhinaa tuolla ulkosalla. Motivaatiota nosti se että eilen joku seiskakybänen vanha ukkeli meinas keilaa mut ketoon kun se rynnisti mun ohi kuin nuori vetreä norsu. Toivottavasti olisin itsekkin yhtä hyvässä kunnossa sitten vanhoilla päivillä. Rollaattorin kanssa huristelisin ja harrastaisin ihmiskeilausta ja tietenkin huutelisin rivouksia kaikille. Hahaha.

Ei siinä, nyt taitaa olla  nukkumaan meno aika.