Mä oon kohta yhtä timmissä kunnossa kun se juoksupyörässä juokseva hampsteri. Ihan vaan siks et oon omasta mielestäni niin perkeleen hauska. Oon meinaan tehnyt kepposia ja sehän vasta mahtavaa viihdettä onkin heti animal planetin jälkeen. Joutuu ehkä väkisinkin vähän nauramaan vedet silmissä kun rakas ystäväni löytää laukustaan pussillisen sydän makarooneja. Niitä on niin hienoo tunkee joka paikkaan! Ja oon täällä urpona pyörinyt hullunkiilto silmissä pitkin kämppää tunkemassa niitä erinnäisiin paikkoihin. Sitte kävin kaupassa ostaa pieniä koiranluita joita sitten tungin mm.tyynyliinan sisälle. Et jos jollain ei oo mitään tekemistä darrapäivinä, ja jos ulkonakin sataa vettä niin ei muuta kuin jäynää tekemään! Ja niistä makarooneista saa tehtyä mitä hienoinpia taideteoksia myös. 

On ollu myös ihan huippua nähdä kaikkia ihania ihmisiä ja tämän oman elämäntyylin takia niitä rupee olemaan pitkin pitäjiä. Ja parhainta siinä on se, että vaikka niitä näkee harvakseltaan on ihanaa huomata kuinka helvetin helppoo on olla sen ihmisen kanssa vaikka viime näkemisestä on kulunut yleensä liian pitkä aika.

Mä oon täs pakkaamisessakin edennyt huikeen pitkälle, se on vasta harkintavaiheessa. Ja oon lähössä puoleks vuodeks pois muutaman päivän päästä. Pitäs varmaan rupee harkitsemaan pikkuhiljaa että mitä kaikkee sitä ottais sinne mukaan. Sain eilen puhelun et lappiin on satanut ainakin neljätoistametrii lunta! Voi sitä huikeutta.