Mulle soitti tänään lehtimyyjä, onneks olin selvinpäin ja hereillä tällä kertaa kun vastasin puhelimeen. Ne perkeleet osaa kyllä piinata. Viime kesänä Hangossa vietin ystävieni kanssa aika kostean märän illan pitkän kaavan mukaan. Ilta johti tietenkin jatkoihin ja jatkot johti katsheen kohdisthamiseen punkkulasiin seitsemän aikaa aamulla pihalla portaikossa. Ja siinä olen sitten jossain vaiheessa könynnyt nukkumaan, ja BANG! Samana päivänä makasin äksänä nurmikolla darra pöhinöissäni ottamassa aurinkoa, kun se fläsäri menneisyydestä tuli. Olin tilannut menaiset lehden!! voisaatana sentään. Hämärästi muistelin että olin vaan tylysti tokaissut lehtimyyjälle et -"Joojoo, tilaan ihan mitä vaan että saan nukkua!". Ja sieltähän se menaiset sitten pamahti luukusta parin viikon päästä ja heti samointein peruin sen. Haha. Olin ihan varma et seuraavalla kerralla tilaisin avotakka lehden, joten puhelin on pysynyt äänettömällä aamuisin. No sitte tänään puhelin soi kun olin imuroimassa tommosella rahtilaivaa muistuttavalla imurilla (jossa ei oo ohjaustehostinta). Langan päässä täti oulun murteella yritti kauppaa ruoka ja viini lehtee, johon saisin kaupanpäälle jonkin hiitek paistitikun joka mittaa lämpötilaa. "Ei kiitos, mä luen mielummin Aku Ankkaa". 

Jos ne rupee kiristää munkeista niin pitää sanoa että pitäkää tunkkinne saatana!